Veelgestelde Vragen bij Arborix - Uw Hulpbron voor Alle Tuinvragen

Veel Gestelde Vragen

Hoe kan ik de Klantendienst contacteren?

Via de optie "Contact". Hier kan je ons je vraag sturen. Je vindt een omschrijving van de contactprocedure op deze pagina. Je kan onze Klantendienst ook bij voorkeur via mail filip@arborix.be

Ik kan niet inloggen?

Als je problemen hebt om in te loggen op onze website, bekijk dan eerst de foutmelding die je krijgt. De meest voorkomende fout zijn typfouten in het e-mailadres of wachtwoord. Je kan je wachtwoord altijd opvragen.

Ik kan geen producten in mijn winkelmandje stoppen?

Je browser accepteert waarschijnlijk geen cookies en/of het beveiligingsniveau van je browser staat te hoog. Een cookie is een speciale code die wordt gebruikt om je te herkennen bij elk bezoek aan de website. Dankzij zo'n cookie hoef je niet telkens in te loggen bij elk bezoek aan de site. Je vindt alle informatie over cookies via de helppagina's van je internetbrowser.

Cookie-instellingen in Internet Explorer:

Volg onderstaande procedure om na te gaan of je IE-browser cookies accepteert of om cookies te activeren:

  • -         Open het menu 'Opties' van je browser;
  •           Kies de optie 'Internet opties';
  •           Ga naar het tabblad 'Beveiliging';
  •           Zet het beveiligingsniveau op MEDIUM, als het beveiligingsniveau op HOOG staat, dan worden cookies niet geaccepteerd;
  •           Klik op OK.

Volg onderstaande procedure om na te gaan of je Firefox-browser cookies accepteert of om cookies te activeren::

  •         Open het menu 'Extra' van je browser;
  •          Kies de optie 'Opties';
  •          Ga naar het tabblad 'Privacy';
  •           Ga naar de sectie 'Cookies';
  •          Vink de optie 'Alle cookies aanvaarden' aan en indien nodig ook de extra optie 'Waarschuw me';
  • -        Klik op OK.

Hoe weet ik dat mijn persoonlijke informatie veilig behandeld wordt?

ARBORIX BV hanteert een strikte politiek bij het vragen van persoonlijke gegevens van onze klanten. Wij vragen enkel die gegevens die noodzakelijk zijn om je te helpen. Daarnaast gebruiken wij de SSL-technologie (Secure Socket Layer), een geavanceerde beveiliging technologie die de persoonlijke informatie beschermt bij het doorsturen via internet. Wij bewaren in geen enkel geval gevoelige persoonlijke informatie zoals kredietkaartnummers. Dit kan betekenen dat je deze informatie vaker moet invoeren, maar dit betekent ook dat je er zeker van kan zijn dat deze informatie niet door ARBORIX BV wordt bewaard.

SSL is de standaardtechnologie die ondersteund wordt door Mozilla Firefox, Microsoft Explorer, Apple Safari en andere populaire webbrowsers. Wij gebruiken deze technologie om het doorzenden van kredietkaartgegevens en uw persoonlijke gegevens te beschermen. Als je niet zeker bent of je webbrowser SSL ondersteunt, raadpleeg dan de helppagina's van je browser of contacteer je Internet Service Provider (ISP) of computerfabrikant.

Wat is de status van mijn bestelling?

In “Mijn Bestelling” kan je altijd de huidige status van je bestelling terugvinden. Elke wijziging aan je status wordt automatisch via e-mail gecommuniceerd.

Als je bestelling twee of meer planten bevat, dan kan het zijn dat deze afzonderlijk verzonden worden. Dit kan het geval zijn als een van de plant niet op tijd geleverd wordt in ons magazijn of op pallet moet verzonden worden. De andere plant wordt dan verstuurd in een zogenaamde deellevering zodra onze leveranciers de plant leveren. We houden je via e-mail en via onze website op de hoogte van elke wijziging in de status van je bestelling.

Als je ook na enkele dagen nog steeds je bestelling niet ontvangen hebt, contacteer dan onze helpdesk via het contactformulier.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Via de optie "Mijn Account" bovenaan elke pagina kan je de gegevens van "jouw account" raadplegen. Hier kan je al je gegevens zoals je naam, e-mailadres, facturatie- en verzendadres wijzigen. Je kan zoveel verzend- en andere adressen aanmaken, maar het is niet mogelijk om details van openstaande bestellingen te wijzigen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Vanaf 75 € leveren we gratis bij u thuis in België. De verzendkosten binnen België voor bestellingen onder de € 50 bedragen altijd € 7.95 ongeacht het aantal planten wat je bij ons bestelt. Voor zendingen naar andere landen zijn de prijzen variabel, Je krijgt in dit geval een overzicht van de totale verzendkosten in de eerste stap van het bestelproces.

Ik wil (een gedeelte van) mijn bestelling annuleren. Kan dat?

Als je om gelijk welke reden je volledige bestelling of een gedeelte ervan wenst te annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de contact-optie boven elke pagina van onze website. Hier vind je contactformulieren waarmee je in contact komt met onze helpdesk. Ga voor annuleringen naar Klantendienst en kies de optie "Ik wil (een gedeelte van) mijn bestelling annuleren".

Voor annuleringen moet je je bestelnummer vermelden. Dit vind je in de e-mailbevestiging die je ontvangt onmiddellijk na het plaatsen van een bestelling.

Welke planten worden in welk land geleverd?

Bij de unieke Latijnse plantnaam vind je ook de naam in je taalkeuze.  Naast de naam staat ook de variatie van de plant.  Alle planten kunnen geleverd in België.  Indien er een ”*” – sterretje staat naast de variatie van de plant wordt deze enkel in België geleverd.

 Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Alle info over het betalen via onze website en de verschillende betaalmethoden vind je hier.

Hoe kan ik mij in- of uitschrijven van jullie newsletter?

Je kan je via onze website inschrijven voor onze nieuwsbrief. Klik hier om je in te schrijven. Je e-mailadres wordt toegevoegd aan onze database en we houden je vervolgens op de hoogte van onze nieuwste aanbiedingen en releases. Om je uit te schrijven, kan je de link gebruiken die je vindt onderaan in een van de newsletters die je van ons ontving.

Lukt het niet om je uit te schrijven?

Laat het ons weten door het contactformulier in te vullen en wij verwijderen je adres uit onze database.

Wat is jullie privacy politiek?

Alle informatie over onze privacy politiek vind je op onze privacy pagina.

Waar kan ik de Algemene verkoopsvoorwaarden vinden?

Alle informatie over onze Algemene Verkoopsvoorwaarden vind je hier.

De informatie over een plant dat ik zoek is onvolledig?

Op onze website tonen we alle planteninformatie waarover we beschikken. Deze informatie wordt constant aangevuld. Wij hechten heel veel belang aan het verschaffen van juiste en volledige plantinformatie.

Soms is het helaas niet mogelijk om de nodige informatie te bekomen van onze leveranciers. Je kan altijd bijkomende informatie vragen aan onze helpdesk en dan doen wij ons best om aanvullende informatie te vinden.